torsdag, juli 19, 2007

Försök att blogga

Tja, denna gång tog det 17 minuter att logga i, ytterligare drygt fyram minuters väntan på att jag skulle kunna börja mat in text i denna textruta...

Jag avser att fortsätta blogga, men jag får vänta på att de lagar teleledningen.

Det tråkigaste när man ringer och felanmäler är att teleoperatören alltid ber en kolla sin egen utrustning. Det har jag gjort. Min dator går blixtrande snabbt på hotell och hemma hos svärmor...

Nu är ledningen felanmäld för säkert 25:e gången det senaste halvåret...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag hittade ett fel på lokalradions hemsida, på vissa länkar till inslag. Det har jag gruffat om ett tag och trots att jag inledde med att beskriva att vi faktiskt testat allt som man ska testa, och uppdaterat allt som man ska uppdatera osv, så svarade de ändå med en standardlista med åtgärder...

Då blev jag lite sur. Sen har det gått flera veckor och igår ringde de och NU har de faktiskt fixat felet!

Anonym sa...

Vilket fint repotage det var i Bågskytten :) Fick ett ex att läsa och vara mallig över ;) Omslagsbild blev det på Temudjin :) kram nenne

Sara sa...

skulle bara säga hej!
hoppas allt är bra förutom det här med telefonledningarna och uteblivet bredband och vaddetnuär...
här bos det i husvagn för att spara pengar till Resan. åker 28/8 med ecuador som första destination. känns lite läskigt att åka alldeles ensam, samtidigt som jag inte skulle vilja åka MED nån.
jaja.
återigen - hoppas allt är bra med hela familjen!

/sara

Anonym sa...

saknar allt din blogg lite.... Hälsa min kusselusse och unghögen :) *kramar*