fredag, januari 08, 2010

Montage i tiden





(Klicka på bilden för större)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sorglig, sann och vacker :(

/Otyget

Anders sa...

Otyget. du rör vid mitt hjärta nu. Det här är allvar.
jag må skylta här ibland på bloggen att jag är sosse. det är jag.
MEN. När jag växte upp fanns det en Moderat som hette Bohman. Han trodde på frihet - och han sköt in sig på en del som faktiskt var och fortfarande är fel på (S).

För övrigt är jag ANARKIST!!!

Hur som helst. Du träffar mig i hjärtat med din korta kommentar....


Eftersom jag är Anarkist är det bästa jag kan hoppas på en någorlunda vettig sammansättning av RIKSDAGEN.

(M) står inte längre för någon som helst frihet.

Och vi behöver frihet.

(C) är fullkomligt marginaliserat.
Liksom (FP).

Det jag personligen upplever inom SAP är på det personliga planet positivt. Men det räcker inte.

Hur lätt skulle det inte vara för mig att bli Pirat?!

Jag är Pirat!!!

MEN. jag gör större nytta i SAP.
jag är också sosse till en stor grad.
Jag tror på Solidaritet.
Det får mig att kämpa vidare.

Märk väl. Jag vet intet. Jag tror en del...

Det är allt.