måndag, november 03, 2008

Krig, Barn, Vlogg, Personligt, Ny hemsida, Blogg

Ny hemsida med 
  • Personligt material
  • Barnbilder
  • Politik
  • Mina böcker
  • VLOGG
  • Och mycker mer
Är under byggande här>

Ok, nu har jag redan 10 bloggar och hemsidor. 
Förutom att vi som håller på med riksdagssvar.se  också har ett antal sidor vi testar oss fram på.

Jag tänker fortsätta att posta här, men ska släcka ned så många andra bloggar och hemsidor som möjligt. Men det är inte lätt. Min trasigaste hemsida "Djingiskhan.com" drar till sig många besökare som läst mina böcker. 

Även om min nya Blogg/Hemsida ännu bara är ett provisorium får ni gärna surfa dit. Lämna gärna en kommentar om hur jag kan göra den bättre;)

Just nu är hetaste och viktigaste VLOGGEN på den om kriget i Irak. Riktigt ruggig och tankeväckande sak. 

Till släkt och vänner som länge saknat bilder på barnen här i denna blogg hoppas jag kunna säga att det kommer mer av den varan på den nya. (Bara jag lyckas bygga den klar. 

Nå här är länken:  Anders Widén Skriver 

OBS, jag vet ännu inte om jag ska använda mittgamla  domännamn. 
Nu ligger den helt enkelt hos google under google sites, ett verktyg jag på alla sätt kan rekommendera.

Inga kommentarer: