torsdag, augusti 14, 2008

Uppskjutning


Jag kom ut den 3:e aug.
Jag utförde som sagt mitt senaste uppdrag då.

Jag sitter på ett internetkafé och hoppas att jag lyckats lura det lokala nätverket med en ny dynamisk IP-adress, allt för att försvåra spårning.

Om allt stämmer lyckas ni se senaste uppskjutningen genom att trycka på länk nedan.
Kanske man behöver MS mediaspelare. i vart fall är formatet ”Streaming Windows Media Video File”. Storlek 18Mb. (Jag har inte tillgång att konvertera format här).

LÄNK till Logg: Spacediver Mr Anders Widén Launch august 2 (PDT) or august 3 (UTC) 2008

Sätt på ljudet så får ni en mer total audiovisuell upplevelse av hur det är att skjutas ut i rymden.

(Denna raket levererades av en ny aktör på marknaden).

* * *
C. You know the drill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

häftigt...hade visst ljudet på det högsta vilket chockade omgivningen en smula, men de måste ju också få uppleva.
Jag vill läsa mer om storyn, stanna uppe nån timme till inatt och skriv på...UiU

Anders sa...

UiU:
Jag har 169kb text färdig, samt videomtrl i mängder i kö.
Nu hänger allt på den dynamiska IP-adressen.
Porten in i en server på vägen har strulat...